Dags att skärpa sig?

Jag har verkligen inte haft någon lust att blogga i år, vilket har gjort att det har varit glest mellan inläggen. Men nu har blogg.se fixat till sin app så nu blir det förhoppningsvis smidigare att mobilblogga vilket kanske gör att jag blir lite mer aktiv här.

Dom större barnen är på förskolan idag och minstingen sover så jag njuter av lite barnfri tid framför tv:n. Jag har en födelsedagsstickning i knäet så jag kan tyvärr inte bjuda på en bild på den så ni får hålla till godo med dom här sötnosarna istället.


Hoppas ni får en trevlig dag!



Kommentarer
Kenneth Wallin

Vilka Härliga Go-Troll....... :-)

2014-10-07 @ 16:43:48
Mum

Vilka söta små flickor. Vad roligt dom ska ha med varandra när dom blir större. Vilket krig det kan bli när dom blir tonåringar.

2014-10-09 @ 11:28:11
Mum

Usch jag får sån abstinens när jag tittar på dem. Men det dröjer ju bara knappt tre veckor nu.

2014-10-12 @ 20:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback