I träda...

Ja det har inte varit mycket aktivitet här från min sida på ett tag. Jag har fastnat för Instagram men inser att jag även behöver aktivera bloggen lite mer eftersom vissa inte har Instagram. Så jag tänkte att minst ett inlägg i veckan borde jag ju klara av. :-)
 
Efter en kall juni så kom äntligen sommaren. Men 25 grader eller mer i skuggan tycker jag är att ta i. Lite regn skulle inte skada, inte bara för växtlighetens skull utan också för hemmet. I den här värmen vill man varken vara inne eller städa.
 
Förra veckan kom vi hem från årets semesterresa som gick till syrran i Mörrum (Blekinge). Tågresan ner blev en katastrof, 5 timmar sena var vi när vi kom fram! 2 dagar med dåligt väder fick vi men resten var soliga och värmen stannade kvar även när det regnade. Tågresan hem gick galant, inga förseningar överhuvudtaget.
 
Hendrik och Vida fann varandra...
 
 
...likaså Ilia och Selina...
 
 
...och Anton och Lucien.
 
 
Alla kusinerna tillsammans.
 
 
Tvååringarna äter glass.
 
 
Moster fick mata Lucien.
 
 
Anton och Vida i badet tillsammans.
 
 
Vi gick till en lekpark.
 
 
 
Selina ska alltid spexa till det.
 
 
Hendrik likaså.
 
 
 
 
Selina fick fluffhår.
 
 
 
Selina och Ilia spenderade dagarna med att samla sniglar.
 
 
 
 
Vida fick prova Antons glasögon.
 
 
Lucien somnade på sin moster.
 
 
 



Kommentarer
Hanna M

Härliga bilder! =)

Mum

Vad roligt med så mycket bilder. Vad fina alla barnen blev....eller beror det på den skickliga fotografen? Det känns inte klokt att jag har så många barnbarn. Så gammal kan jag inte vara.

2014-08-12 @ 12:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback