Vecka 35...

...går in i vecka 36 på torsdag. Känner mig enorm! Jag hade tänkt ta en bild på magen, men självklart var batteriet i kameran dött. Nåja, det får bli någon annan dag.
 
Julpyntningen är nästan avslutad. Bara småpynt och granen kvar, men den kommer inte fram förrän till lucia.
 
Igår tvättade jag bebiskläder i storlek 50/56. Ska bli intressant att se om jag får lägga undan tjejkläderna eller inte. Blir det en pojke får vi komplettera lite men det mesta är ändå rätt neutralt.
 
Stickar gör jag också, ganska mycket faktiskt. Jag ska försöka ta mig i kragen och fota och lägga ut mina senaste alster här allt eftersom.
 
Annars består vardagen mest av att passa barn och vagga omkring och svära över foglossning och halsbränna. Jag tröstar mig med att december brukar gå fort så förhoppningsvis flyger tiden fram nu fram till förlossningen.
 
Vi var till barnmorskan i går och allt såg bra ut. Bebisen ligger fortfarande med huvudet nedåt och hade faktiskt sjunkit ner lite mer sen sist så att det bara var lite "ruckbart". Barnen tyckte som vanligt att det var roligt att lyssna på hjärtljuden, det är så kul att både dom och maken har möjlighet att få vara med på varje besök eftersom vi alltid ser till att få en tid när maken är pappaledig. Nästa besök är om två veckor och om vi har tur har vi bara två besök kvar innan förlossningen.
 
Nu ska jag fortsätta sticka på ett par hängselbyxor till bebisen. Får se om jag hinner klart dom i tid då dom är stickade med riktigt tunna stickor och det känns som om arbetet knappt går framåt alls.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback