Nyhet!

Nu kan jag äntligen dela med mig av en underbar nyhet! Många vet ju redan men nu kan jag officiellt berätta att vi ska bli föräldrar igen. Nummer tre är beräknad till slutet av december. :-)
 
Jag är i vecka 13 nu och mitt illamående har äntligen börjat avta. Usch så dåligt jag har mått i vår, två månader med illamående hela dagarna, nu är det bara lite på kvällarna. Nu håller jag tummarna för att jag snart kommer kunna äta grillad mat igen, hittills har det fått mig att må jätteilla. :-(
 
 
 



Kommentarer
Sofie

Wooohoo!!! Äntligen kan man sprida ut att man ska bli moster igen! :-) Yey!!

2013-06-18 @ 11:21:30 | http://www.santasturn.se
Gun Nyström

Stort grattis till er båda och till storasystrarna Selina och Vida. Kram på er. Längtar att få se den nya babyn. Kommer kanske på Farmors födelsedag?

2013-06-18 @ 13:54:20
Hanna M

Läste på facebook när Krister skrev, men grattar igen, stort grattis!

Sandra

Massor av Grattis!! :)

2013-06-27 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback