Lugna gatan...

Barnen är på förskolan idag, första dagen efter sommarlovet. Det gick förvånandsvärt lätt att lämna dom. Vida brydde sig inte så mycket utan började leka på en gång. Selina började ju på storbarnsavdelning idag så hon var ganska reserverad. Men hon tinade upp rätt fort hon också och hade inga problem med att jag gick.
 
Nu sitter jag här och dricker te och funderar över vad jag ska ta mig till med all denna barnfria tid. Kylskåpet behöver städas, bokhyllorna i vardagsrummet ser hemska ut och skulle verkligen behöva rensas från bråte. Dessutom skulle toaletterna behöva en omgång med skurborsten och fönstren tvättas.
 
Jag tror jag börjar med kylskåpet för det känns minst jobbigt...sen är det ju dags för lunch...och kanske en stickpaus?
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback