Ledig måndag

Jag fick sovmorgon imorse! Det var hur skönt som helst och välbehövligt för jag har varit grymt trött hela helgen. Vi har haft en lugn dag med lek, slappande i soffan och en promenad i solen.
 
Nu sitter jag och väntar på att Project Runway ska börja kl. 22. Jag funderar på att sticka något men vet inte vad. Jag har en sjal som är påbörjad men känner inte för att sticka på den. Jag har även ett par påbörjade vantar men dom lockar inte heller. Jag skulle kunna sticka en provlapp till en kofta som jag funderar på att börja sticka...men det känns inte heller så lockande. :-(
 
Jag har en påse med wienerbröd i frysen och en flaska Zeunerts påskmust framför mig...tro om jag ska värma några wienerbröd och luta mig tillbaka i soffan och inte göra nånting? DET känns lockande... :-)
 
 



Kommentarer
Hanna M

Härligt, hoppas du unnade dig wienerbröd och must, det lät gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback