Shopping!

Idag har jag haft en härlig shoppingdag tillsammans med svägerskan...UTAN barn! Kommer inte ihåg när jag var helt barnfri senast, kanske i somras när jag gick till frissan? Skönt var det iaf. Jag lyckades hitta ett par jeggings, två stickade tröjor, ett par strumpbyxor och ett par knästrumpor i ull till mig själv. Till barnen blev det två set med klänning/tunika + leggings till Vida, en långärmad stickad klänning och två nattlinnen till Selina. Dessutom köpte jag två dunkuddar till mig och maken. :-)
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och sticka lite innan jag somnar. Natti!
 
 



Kommentarer
Sandra

Har du sätt att Åhlens har leggings med fleecefoder (99:-). Jag är lite sugen på att prova faktiskt. :-)

Svar: Nej det har jag inte sett, men det låter ju onekligen som att benen skulle hålla sig varma och sköna då. :-)
Monita

2012-10-28 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback