Framsteg

Vi har tagit några jättekliv här hemma. Selina är numera blöjfri både på dagarna och på nätterna...min stora flicka! Vida kan vända sig både från mage till rygg och rygg till mage...tänk att hon är 4 ½ månad(!), tiden går så fort.

Jag var hos optikern igår och provade ut endagslinser och fick samtidigt reda på att glasen till mina glasögon numera bara kostar en tredjedel av vad dom brukade göra...kanske dags att börja fundera på att skaffa ytterligare ett par glasögon. :-)

På fredag kommer vår nya säng, sängbord och två bokhyllor från IKEA...yay! Ska bli grymt skönt att äntligen få en ny säng. :-D

Imorgon ska jag och Vida in till stan när Selina är på dagis. Måste komplettera sommargarderoben för barnen och kanske nåt till mig själv också.

Nu ska jag slappa i soffan, slötitta på tv och sticka på ett par raggsockar.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback