Magen!

Bild från i förrgår, 39 veckor + 3 dagar.


Några saker jag absolut INTE kommer att sakna med att vara gravid:
  • Smärtsamma förvärkar stup i kvarten
  • Halsbränna och sura uppstötningar
  • Att måsta springa på toaletten flera gånger per natt
  • Förstoppning
  • Hemorrojder
  • Foglossning

Saker jag kommer att sakna:

  • Att känna bebisen sparka och röra på sig där inne
  • Att ha en stor mage...eller rättare sagt...en 7 månaders mage...nu är den för stor :P

Hmmm...jag kommer tydligen inte att sakna så mycket...tro om det blir nåt tredje barn?

 




Kommentarer
Mum

Jag lider med dig. Hoppas hon kommer ut snart.

2012-01-05 @ 10:42:53
Mum

Krister får vara gravid med nästa barn.

2012-01-05 @ 10:44:52
Monita

Det tycker jag låter som en bra idé...karlarna kommer undan alldeles för lätt när det gäller att föra släktet vidare. ;)

2012-01-05 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback