Det blir en 2012:a!

Nyåret kom och gick utan bebis...tur! Nu när 2012 är här så får den lilla knodden komma när hon vill...men helst så fort som möjligt, jag börjar bli grymt less på att vara så här otymplig.

Idag for nyårsgästerna hem. Selina har varit till folktandvården för första gången (allt såg bra ut) och vi har handlat i snöovädret...vi tog bussen...

Nästan allt garn har kommit till den sista julklappsstickningen, saknar bara ett nystan nu...får se när det behagar dyka upp. Det kliar i fingrarna, jag vill börja sticka NU!

Nu ska jag äta en blodapelsin och en morot...cravings någon?




Kommentarer
Sofie

Jag är grymt sugen på gröna kulor och äppelcider. Love cravings ;-)

2012-01-03 @ 15:36:57 | http://www.santasturn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback