Wohoo!

Vad trevligt det är med dagar då man faktiskt har energi att göra något produktivt. :-) Har inte känt mig så här pigg sen före jul...eller kanske några veckor före jul. Men jag kraschlandar väl snart, energin brukar ta slut vid 3-4-tiden.

Jag har iaf diskat två gånger idag och torkat diskbänken och spisen. Jag har tvättat soffan (får se om ättikan gör någon skillnad), dammsugit och torkat golven. Dessutom håller jag på att tvätta och jag har faktiskt lyckats hinna med att leka med Selina och gosa med Vida också(!). Nu sover Vida och Selina ser på Pingu så jag tänkte ta och städa av databordet...lika bra att passa på när man har ångan uppe, man vet ju aldrig när det händer igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback