Hinner inte med...

...att blogga!

I lördags var svärmor och Kenneth hit över dan för att träffa Vida för första gången. Selina och Kenneth hade jättekul tillsammans när dom tittade på Fåret Shaun och byggde med klossar. :-)

Jag har haft en hemsk huvudvärk de senaste dagarna. Tror det beror på vätskebrist, försöker dricka mer vatten men känner mig inte törstig alls.

Idag var vi tillbaka i vardagen igen eftersom maken började jobba och Selina fick gå på dagis igen efter att ha varit ledig en månad. Medan Selina var på dagis gick Vida och jag ner på Coop och handlade. 10 minus ute men soligt och vindstilla iaf så det kändes inte så kallt.

Nu ska jag lata mig ett tag innan det är dags att fixa middag.




Kommentarer
Hanna K

=) Du kan nog ha rätt i det med vätskebrist om du ammar, sådär hade jag ofta när jag ammade, och det var bara att dricka dricka dricka. ;o) Viktigt att komma ihåg men svårt om man inte är van att ta med ett stort glas vatten så fort man sätter sig...

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback