Dags för nytt...

Åh vad jag vill köpa en ny säng...NU! Men först måste man vänta på att få nån föräldrapenning utbetald från försäkringskassan. Högst 30 dagar skulle det ta att handlägga mitt ärende...nu har det gått 40 dagar!!! Grrr...makens pengar kom redan i slutet av januari och han begärde föräldrapenning bara några dagar innan mig...det blir en mäkta fattig månad det här om inte mina pengar kommer snart då maken inte får någon lön och bara en struntsumma från försäkringskassan. Men ja é int bitter...

Idag har jag varit ute med barnen. Vida sussade så sött i vagnen medan Selina klättrade i snöhögar...eller jag kanske ska säga snöberg för dom var rätt höga. :)

Jag har även hunnit med att dammsuga, men nu känner jag mig helt knäckt, och till råga på allt kommer inte maken hem förrän efter sex eftersom han ska träna efter jobbet...suck...

Tror jag ska krypa ner i soffan bredvid Selina och titta på Fåret Shaun...




Kommentarer
Sofie

Vi väntar på Nicklas pengar med. Han hade blivit uttagen för kontroll tydligen :-( Så arbetsgivaren var tvungen att verifiera att han varit hemma de 10 dagarna. Det är rätt drygt att vänta på pengar som man är i stort behov av, speciellt denna månad.

2012-02-27 @ 14:59:28 | http://www.santasturn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback