Snart så...

9 dagar till vi flyttar! Iiiiihhhhh!!! Både längtar och våndas, det är ju rätt jobbigt att flytta, men vi är definitivt mer organiserade den här gången än förra så det ska nog gå bra det här. :-)
 
Det är lite jobbigt att hinna med allt man vill göra när man hela tiden ska packa grejer. Jag stickar när jag har tid men skulle även vilja gå ut på en svamptur, men det känns som om man inte riktigt har tid med det. Trött blir man också av att leva i kaoset med kartonger överallt, det ska bli såååå skönt när det är över.
 
Nu ska jag skämma bort mig med ett bad. :-D
 
 



Kommentarer
Mum

Skojar du? Jag var mycket imponerad förra gången för du visste exakt var du hade det vi skulle äta och det vi skull äta på, i detta enorma kartongkaos som råder när man flyttar allt på en gång.

Svar: Ja lite organiserade var vi väl. Det jag menar är väl det faktum att vi inte var färdigpackade på flyttdagen...nu ska allt vara packat och klart.
Monita

2012-08-24 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback