Fortfarande trött...

Igår morse kom jag och Vida äntligen hem från vår Blekingeresa. Trots att vi sov i stort sett hela natten på tåget så var vi grymt trötta. Men eftersom maken började jobba igår så var det bara att bita ihop och ta en tur ner på Coop Forum med båda barnen.
 
Jag är fortfarande inte ikapp med sömnen för jag sitter och dåsar i soffan. Vida är inne på sin andra lur för idag, lär nog bli en till innan kvällen tippar jag på.
 
Nåja, Selina är på förskolan iaf, första dagen efter sommarlovet och vi ska snart gå och hämta hem henne. Sen blir det tvättstugan ikväll. Jag skulle behöva dammsuga också men det kanske man kan skjuta upp till imorgon? :-)
 
Sen ska vi ju flytta 1 september så man måste ju ta itu med allt som hör till det också...
 
Nu ska jag sortera tvätt, hämta hem Selina och sen får vi se hur mycket jag orkar göra idag...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback