Åååh hej...

...åååh hå...nu ska det packas! Flyttpackning av böcker och sen allt eftersom sånt som inte används så ofta. Fönster ska tvättas till veckan...mindre än 3 veckor kvar nu till flytt! Det känns fortfarande helt overkligt att vi ska flytta till en 4:a...med egen tvättstuga (kommer inte sakna att dela med andra), uteplats, brevlåda, närmare till förskolan...två toaletter...ja det här kommer bli hur bra som helst. :-)
 
Stickar vidare på födelsedagspresenten men längtar redan efter att få starta upp nåt nytt.
 
 



Kommentarer
Mannen

Jag fyller år härnäst.....efter att du fyllt menar jag =I (Vida min)

Svar: Just det ja...så du menar att jag ska sticka nåt till dig???
Monita

2012-08-12 @ 16:19:34
A. Myrén

Jag ska göra allt för att komma upp å hjälpa till :) Men jag vill gärna veta datum oså när ni ha tänkt börja flytta.

Svar: Det blir den 1/9...en lördag...du är såååå välkommen! :-)
Monita

2012-08-17 @ 00:39:40
A.Myrén

Komma ja ;)

Svar: Yay! :-D
Monita

2012-08-24 @ 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback