Produktiv dag...

Idag har vi målat, ritat, byggt med klossar, degat och varit ute och gungat. Stackars Selina satt och gäspade sig igenom middan. Nu sitter hon i badet med hink och spade och gräver skum. :D

Jag har även hunnit med att diska, inventerat frysen och dammsugit. Sambon var snäll och tog toan. :) Nu ska jag lata mig resten av kvällen.

På fredag bär det av hem till mamma. Jag och Selina ska iväg på långhelg. Vi åker fredag morgon och kommer hem tisdag eftermiddag. Ska bli skönt att komma iväg bara hon och jag för en gång skull.

Annars händer inget speciellt den här veckan...eller förresten...vi ska till barnmorskan på torsdag. Ska bli kul att få höra hjärtljuden för första gången. Det var ju en månad sen ultraljudet så man börjar längta efter att få höra bebisen. Annars så känner jag ju bebisen varje dag...sparkar otroligt mycket ibland, speciellt på morgonen och kvällen. Jag kanske ska ta och lägga ut en bild på magen snart...den är ju rätt stor nu. :) Får se om jag tar tag i det nu i veckan.

Jag är iaf 22 veckor och 2 dagar gången idag...känns som det har gått fortare nu sen man passerade 20-veckorsstrecket.

Nåja...nu ska jag börja lata mig. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback