Höst, verkligen.

Det är kyligt i luften idag, sån här hög klar luft som bara finns på hösten...I love it! :-)

Maken har APT ikväll så han kommer inte hem förrän vid halv 8...han hinner typ träffa Selina en halvtimme innan hon ska gå och sova...stackarn...

Jag ska baka tekakor idag hade jag tänkt, måste bara köpa mjölk sen när jag hämtar Selina på dagis. Sen ska jag försöka hinna med lite städning också...hög tid för höststädningen nu. Efter löningen nästa vecka ska jag gå på tygaffärn och se om jag hittar tyger till nya gardiner i vardagsrummet och sovrummet...kanske till Selinas rum också. Jag rensade i linneskåpet i våras så vi har gardinbrist just nu...men man kan ju inte ha kvar allt gammalt, lite nytt och modernt måste man ju unna sig. :-D

Nu är det snart lunchdags och sen strax före tolv ska jag hämta dottern.

Ha en bra dag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback