Grattis till lilla mig!

Ja då har man officiellt klivit över 30-strecket...är man vuxen nu? Känns lite vemodigt att ha lämnat 20-årsåldern bakom sig men livet som 30-nånting tror jag kommer att passa mig bra. :-)

Idag har jag jobbat hela dagen så det var ju tur att vi gjorde bort allt firande i helgen. Trevlig middag med mamma, brorsan och Daniel blev det...ja maken och dottern var ju med också förstås. :-)

Imorgon ska jag till frissan och göra nåt åt min kalufs...förhoppningsvis går det att forma till nån bra frisyr utan att klippa bort för mycket...jag hade ju tänkt spara ut håret lite.

Maken håller på att lägga dottern just nu, men hon verkar inte vara med på noterna...får se hur lång tid det tar...

Själv så ska jag sätta mig framför tv:n med en mugg varm rödvinbärssaft och en äppelkaka. :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback