Tisdag

Vaknade med känslan av att ha ett ton grus i ögonen imorse. Var rätt så trött innan jag piggnade till ordentligt.

Maken fyllde 30 igår, men det blev inget firande för det ska vi ta på söndag istället. Då blir det lasagne och tårta. :P

Jag har precis avslutat min lunch bestående av gårdagens rester av fisk med potatis och äggsås...mums! Snart ska jag bege mig till dagis och hämta dottern efter ett kort stopp på bibblan först.

Resten av dagen har jag inga planer för, men funderar på att sticka på ett par vantar som har legat ofärdiga i flera år, men det beror på om dottern är villig att leka själv eller om hon är sällskapssjuk. :-)

Nu ska jag ut i blåsten...tur att det inte regnar iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback