Frostigt värre!

2 minus och vackert frostigt ute när jag och stumpan gick till dagis i morse. Jag gillar känslan när kylan nyper till lite i kinderna, men nå kallare är 5 minus får det inte vara...då är det för kallt!

Jag passar på att frosta ur frysen nu när det är minusgrader ute, det har varit på G sen i somras men det är ju så mycket smidigare när man kan ställa ut allt på balkongen under tiden.

På fredag kommer svärmor, svägerskan och svågern hit så det är lite saker jag måste hinna med innan dess, typ städa, baka bröd och handla. Ska försöka orka baka idag så tar jag städningen imorgon och handlingen på fredag.

Nu ska jag njuta av ensamtiden jag har kvar innan det är dags att hämta hem dottern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback