Varning!

Jag ber om ursäkt i förväg för att det här inlägget kommer att bli otroligt tråkigt. Känns som allt jag duger till nuförtiden är att klaga.

  • Jag känner mig grymt fet! Längtar så otroligt mycket efter min smala midja just nu. Känns som man konstant vaggar fram som en anka. Inte kan man leka så mycket med Selina som man skulle vilja heller då jag har svårt för att sitta på golvet...eller rättare sagt att ta mig upp efteråt.
  • Jag är så trött hela tiden. I och för sig så har maken varit borta tre kvällar i rad nu den här veckan, men ändå! Det ska man väl klara av utan att bli så här dödstrött???
  • Tiden går för sakta! 8 veckor kvar på graviditeten...grymt länge...6 veckor kvar till jul...alldeles för länge, vill ha jul nu! 2 veckor kvar till 1:a advent...2 hela veckor innan jag får börja julpynta...det kliar i fingrarna och har gjort det i några veckor nu. Suck!

Petitesser...jag vet! Finns dom som har det såååå mycket värre...men man kan ju inte alltid jämföra sig med andra...mina problem känns stora för mig och därmed basta!

Nu ska jag äta lunch och sen ska jag ta itu med broderiet på makens lovikkavantar...skulle egentligen göra det igår men var för trött. Ska hämta dottern om 40 min också...




Kommentarer
Mum

Jag kommer och muntrar upp dig till helgen. Frida vill ha kläder och jag tänkte köpa tallrikar och glas om de finns kvar fortfarande.

2011-11-14 @ 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback