RRRRRRYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!

Ojojoj...har försökt att borra i våran betongvägg idag. Tur att man använder öronproppar säger jag bara! :O Ska borra två hål, har gjort klart ett och kommit en tredjedel på nr. 2...suck... Får se om maken tycker tillräckligt synd om mig så att han borrar färdigt ikväll eller om jag får stå ut med oväsendet imorgon också...vill ju ha upp spegeln ju!!!

Selina vill vara bebis just nu så hon ligger i min famn och myser. Sötonge där! :love:

Imorse skickade jag iväg en present till min underbara systerdotter som fyller 5 år på torsdag. Bild på presenten kommer senare...jag vill ju inte att hon får se vad det är innan hon har fått den. :)

Så här fina blev iaf svärmors lovikkavantar...hon blev jätteglad!

Söta dottern och min nya hårfärg.





Kommentarer
Hanna K

Gööörsnygga vantar!!! Vad duktig du är!!

Och du passar superfint i rött hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback