Boklista november

Boklista (2011-11-02)



Asaad, Arkan: "Stjärnlösa nätter" (recension kommer)

Brown, Dan: "The lost symbol" (recension kommer)

Cashore, Kristin: "Tankeläsaren"

Cohn, Rachel: "Naomi & Elys kyssförbudslista" (recension kommer)

De Faire, Claes: "Alla lyckliga familjer liknar varandra" (recension kommer)

Dübell, Richard: “Djävulsbibeln”

Eriksson Sandberg, Moa: “Söta pojkar är bara på låtsas”

Gaiman, Neil: "Neverwhere" (recension kommer)

Henriksson, Maja-Maria: “Inte på riktigt inte på låtsas”

Henriksson, Maja-Maria: “Jag finns” (recension kommer)

James, Rebecca: "Sanningen om Alice"

Jensen, Caroline L: “Vargsläkte”

Mørk, Christian: “De tio härskarna”

Nicholls, David: “En dag”

Ohlsson, Sara: “Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag”

Osbourne, Ozzy: "Jag är Ozzy" (recension kommer)

Paolini Christopher: “Eragon” (recension kommer)

Paolini Christopher: “Eldest” (recension kommer)

Paolini Christopher: “Brisingr” (recension kommer)

Reading, Mario: "Nostradamus försvunna profetior"

Robert, Denis: “Lyckan”

Schiefauer, Jessica: “Om du var jag”

Schiefauer, Jessica: “Pojkarna” (läser just nu)

Sedgwick, Marcus: "De som går igen" (recension kommer)

Smith, Lisa J.: "Att lura döden" (recension kommer)

Taylor, Andrew: "Nattvandraren" (recension kommer)

Twelve Hawks, John: "The traveller"

Twelve Hawks, John: "The dark river"

Twelve Hawks, John: "The golden city"


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback