Grönt é skönt...

Det är alldeles ljusgrönt ute med nyutslagna löv och spirande skir vårgrönska...den bästa tiden på våren, men nu längtar jag efter lite värme, 8 grader är inte varmt.

Har bokat vigseldatum men dom hade ingen vigselförättare just det datumet för tillfället så hon skulle höra av sig när hon visste mer. Dom har väl inte fixat semestrarna än antar jag. Hoppas vi får det datum vi vill ha iaf...annars blir jag ledsen.

Selina har varit krasslig de senaste dagarna med hosta och snor, får hoppas att hon kryar på sig lite, hon blir rätt gnällig när hon inte mår riktigt 100. Men å andra sidan så blir hon kramig och gosig också och det är ju trevligt. ;-)

Nu ska jag äta något, magen skriker efter nåt ätbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback