Jag är så kär i min sambo! <3




Kommentarer
farmor

Ja, det syns att ni är det. Vackert kort av er. Men Kicken, raka dig, du blir minst 10 år yngre...ler. Hälsa Selina från mig. Puss o kram till er alla.

2011-03-05 @ 12:11:48
Hence

Jag håller helt med, skägget måste bort Krippe. Kommer med rakapparaten nästa gång du tar en siesta.

2011-03-05 @ 13:54:48 | http://fotbollsverige.se
Sofie

Jag får väl kliva in och försvara Kicken lite. Är det bara jag som tycker att han ser så manlig ut i skägg? Nää ta nu och raka bort det :) Håller med "farmor" du ser mycket yngre ut utan skägg, men visst fasen är du söt i skägg med ;)

2011-03-05 @ 18:16:56 | http://www.santasturn.se
Krippe

Söt, vacker ord bara haglar in... = )



Hence jag kan också hjälpa dig att raka bort det du har i ansiktet. Fast jag blir ju klar före dig ;)



"Man ska inte odla det som växer vilt i röva"



2011-03-05 @ 21:02:50
Tant Faster

Gud så vackert kort! <3 Vackert kort på vackra personer =)

Ja brorsan är söt både med och utan skägg,men vore roligt om du Monita tog ett kort innan han rakar sig och ett efter ;)

2011-03-07 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback