Skitmidsommar...nästan...

Skitväder i år igen på midsommar, det regnade nästan hela tiden. Vi stannade hemma och umgicks istället för att trotsa regnet.

På fredag går Krister på semester och på söndag bär det av hem till Bollsta, sen vidare till Väja och Kramfors. Ska bli kul att träffa familjen igen, speciellt svärmor, henne har man ju inte träffat sen jul(!). Selina säger hela tiden att hon ska åka "buuss" till "oror" (buss till mormor). :-) Hon säger farmor också men jag kan inte komma på just nu vad hon säger...nåja, hon säger det iaf. :-D

Selina har sommarlov så hon är hemma med mig hela dagarna nu. Idag har vi varit på Coop och handlat. Hon ville ha "anana" och "ubba" (ananas och jordgubbar) så det köpte vi såklart. :-) När vi kom hem åt vi lunch bestående av ris och fiskbullar...jag gjorde en jättegod sås med curry. Just nu sover hon och jag njuter av min egentid.

Krister hade öppning imorse så han slutar kl. 14...yay! Vi kommer nog gå ut en sväng när han kommer hem för då kommer Selina precis ha vaknat.

På fredag flyttar vår inneboende till en egen lägenhet så det blir nog lite städning på lördag + tvätt eftersom vi åker på söndag. Sen måste vi städa i källaren också, men det får vänta till vi kommer hem igen...tänkte ta det nån regnig dag.

Men men...nu pladdrar jag bara. Ska gå ut i solen på balkongen nu och äta en glass.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback