Livet är underbart!

Kan man önska sig något mer?
  • Det är soligt och varmt ute med härligt fläktande vind.
  • Jag har den sötaste dottern man kan tänka sig och en underbar liten knodd i magen. :-)
  • Jag har lyckats fånga den underbaraste karl man kan ha och som snart blir min äkta man. :love:
  • Vi har urgulliga katter som delar vårt liv.
  • Jag har fått ett sommarjobb!
  • Vi har mat i magen, tak över huvudet och pengar över till annat.
Livet känns rätt fulländat just nu måste jag säga. :-D




Kommentarer
Sofie

Haha! Skryt mer!!!!!

:-) Vi är så glada för er skull :-)

2011-06-29 @ 18:44:49 | http://www.santasturn.se
Sandra

Grattis till ett perfekt liv!! Det är skönt med någon som uppskattar vad man har, och jag tycker det är helt ok att skryta om! :)

2011-06-29 @ 20:55:14
Mum

Positivt tänkande är A och O. Jag är så glad för eran skull.

2011-07-18 @ 14:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback