Längesen...

Jag har inte ett dugg lust att blogga nuförtiden. Men, men...ett litet inlägg kan man ju kosta på sig.

Jag började jobba på sjukhusbibblan idag, ska jobba där till torsdag nästa vecka. Känns skönt att komma ut lite bland folk även fast det är lite trist att sitta inomhus när det är fint väder.

Just nu är jag dödstrött och ska gå och lägga mig så fort jag är färdig med datorn. Jag håller på att läsa en bok som jag fick gratis från Forskning & Framsteg häromdagen. "En kortfattad historik över nästan allting" heter den och är skriven av Bill Bryson. En lättfattlig bok om naturvetenskapens framväxt genom historien. Skitbra tycker jag, det är härligt att läsa något som både är roligt och informativt på samma gång.

Nu somnar jag snart. Godnatt och dröm sött!




Kommentarer
Sandra

Äntligen! Jag har saknat dig!! :)

2011-07-18 @ 23:06:23
Monita

Hmmm, jag får väl ta och skärpa mig då och blogga lite oftare. :)

2011-07-19 @ 10:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback