Suck...

Känner mig hängig. Ungefär som om man precis håller på att få feber...men det hoppas jag att jag slipper. Huvudet värker, tror jag måste dricka mer vatten. Håller tummarna för att jag inte blir sjuk.

Selina är på dagis och jag har precis färgat håret...var hos frissan igår och klippte mig också. Ska lägga ut en bild senare.

Idag ska Selina på 18 mån. kontroll på BVC och samtidigt bli vaccinerad mot röda hund, påssjuka och mässling.

På torsdag ska vi (Selina och jag) hälsa på på Alva Kultur. Ska bli kul att träffa alla igen. Sen ska jag ju jobba där på tisdag nästa vecka också. :-)

Nä nu ska jag hälla i mig en massa vatten och hoppas på att huvudvärken iaf går över.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback