Snart dags...

Idag gick Selina på julledighet från dagis. Hon är ledig till efter trettondagshelgen, sen får vi se om bebisen har kommit eller inte. Har den kommit så blir hon ledig i en månad ungefär annars får hon gå dit som vanligt till bebisen bemödar sig med att titta ut.

Idag har jag städat lite...men inte så mycket som jag skulle ha velat för min rygg har trilskats mer än vanligt. Men det är ju en dag imorgon också.

Imorgon ska vi handla det sista inför julen, sen blir det förhoppningsvis ingen mer tripp till affärn förrän efter helgen. Sen på fredag kommer julgästerna så då ska förhoppningsvis allt vara städat, sillen inlagd och skinkan griljerad.

Ikväll tvättar vi iaf så är det bortgjort. Imorgon ska jag ta mig an badrummet. *pust*

Nu ska jag slappa framför tv:n ett tag tills det är dags att gå ner och tvätta igen.

Ha en härlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback