Lugnt...

Sitter på jobbet, det är väldans lugnt här för tillfället så jag passar på att blogga lite. :)

Ska jobba till 16 idag och mellan 9 och 13 imorgon. Sen blir det julpyssel för hela slanten resten av veckan. Jag ska fortsätta sticka julklappar, är klar med 5 stycken redan. Sen ska jag koka apelsinknäck, vanlig knäck fixade jag igår. Har dom billig köttfärs på Coop så blir det köttbullstrillning också.

Igår kväll kom maken hem från innebandyn med en vrickad fot. Stackarn hade ont imorse när han skulle cykla till jobbet. Själv så känner jag av höfterna rejält idag, det drar till lite då och då när jag försöker böja mig ner (varför står alla böcker man ska hämta eller ställa tillbaka längst ner på hyllan???) och varför envisas ungen med att sparka mig i revbenen hela tiden?!. Nåja, jag överlever ju iaf. Bild på magen kommer så fort jag kommer ihåg att be maken ta ett kort. Imorgon går jag in i 9:e månaden, bara en månad kvar!!!

Imorse när vi vaknade var det vitt ute...som jag har längtat! Selina tyckte det var jättekul att det hade kommit snö...hoppas dom har varit ute på dagis idag, man vet ju aldrig när snön är borta igen.

Efter jobbet ska jag handla så jag var tvungen att ta cykeln idag, det märks att man inte är sitt vanliga smidiga jag, det blev lite vingligt ibland, snön gör ju inte det hela bättre direkt. Får se om jag tar mig helskinnad hem...imorgon blir det nog bussen iaf.

Back to work!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback