Näe håva, näe håva!

Det betyder att Selina inte vill sova...suck...blir väl en grinig tjej ikväll igen då.

I morse cyklade jag bort till sjukhusbiblioteket för att hämta nyckeln...ska jobba på måndag och tisdag. Selina blir nog glad över att få två lite längre dagar på dagis för hon brukar inte vilja gå hem nuförtiden. :-)

...

Efter att ha tagit ett litet uppehåll i skrivandet för att vyssja dottern i knäet en stund ligger hon nu och sover på våran säng. :-D Fan vad jag är bra alltså! :thumbup:

Imorgon levereras Selinas nya säng från IKEA samt nya duntäcken och dunkuddar till både henne och oss. Ska bli kul att se om hon gillar sängen eller inte. :-)

Nu ska jag städa badrummet, får se hur långt jag hinner innan hon vaknar...




Kommentarer
Rosanna

Hej. Länge sedan jag läste din blogg, grattis till att ni gift er. Kul att ni hållit ihop så länge. Vilken graviditet vecka går du in i nu? Spännande med en bebis till. All lycka. Kram Rosanna

2011-08-25 @ 12:26:30
Monita

Tack tack! :-) Jag är precis 21 veckor gången imorgon.

2011-08-25 @ 13:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback