Trött...

Gud så trött jag är. Spenderade förmiddagen med att flytta runt böcker i magasinet på jobbet...kommer definitivt ha träningsvärk imorgon kan jag säga. Sen var jag med på en workshop där vi fick göra kvastar av björkris och vrida egna vidjor att knyta ihop kvastarna med. Shit alltså...det var hur jobbigt som helst att vrida vidjorna. Man tar grenar och skalar av lite bark och tar bort alla kvistar. Sen är det bara att börja vrida grenarna så fibrerna släpper varandra lite (utan att gå av)...det var hårt arbete...blev halvt skinnflådd på tummen men lyckades precis undvika blåsor på fingrarna. Lägger in en bild på kvasten sen när den har torkat och ansats.

Just nu väntar dottern och jag på att sambon ska komma hem så vi kan äta middag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback