Politik och sånt...

Ja vad ska man säga...fyra nya svåra år för arbetslösa och sjukskrivna väntar antar jag...YIPPIE! (Jag hoppas ni förstår sarkasmen...)

Trots att det inte blev en rödgrön valseger så gjorde Miljöpartiet ett riktigt bra val...vilket i sig är en liten seger iaf. :)

Första arbetsdagen på veckan är avklarad. Dottern sover och sambon är på jobbet för lönesamtal och planering. Jag sa till honom att handla på vägen hem så slipper jag dra med mig Selina på affärn. :D

Imorgon efter jobbet ska jag in till stan och träffa min chef och skriva på anställningspappren. Tyvärr är det lite skralt i kassan så det blir ingen shopping. ;(
Men bara en vecka till löning nu iaf! :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback