Inköp

Det är mycket som måste köpas in till Selina nu när det blir kallare. Vi har iaf hittat en fleecefodrad vindjacka, överdragsbyxor och ett fleeceset på Tradera. Igår köpte jag moccasiner som hon ska ha på dagis samt ett par fodrade galonvantar. Hon har även fått ett regnställ i galon och en ny mössa. Jag antar att vi måste köpa varmare vantar senare också. Idag ska vi in till stan hon och jag efter mellis och leta efter ett par allvädersstövlar...hennes första skor! :D Jag antar att det blir sådana stövlar iaf, varmt och vattentätt ska det vara.

Idag på dagis fick vi vara med på "smörsång" där alla avdelningarna samlas och sjunger tillsammans. Selina tittade nyfiket på och klappade händerna lite halvhjärtat när det passade...gojäntan min! :) Hon fick även leka med andra barn idag. Det gick jättebra. Jag höll mig i bakgrunden och lät våran inskolningsfröken sköta det hela. Selina hade inget alls emot det, verkar som om det kommer gå jättebra det här. :)




Kommentarer
Faster

Åh lilla strumpan ha blivit så stor! :D

Så stolt över henne :D

Hoppas ni alla ha de bra =) Saknar er! <3

Stora kramar från tant faster ;)

2010-09-04 @ 11:22:28
Larissa Oikari

snygg design, ny? Prova gör knäck i mikron, superenkelt.

2010-09-05 @ 14:45:29 | http://oikari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback