Bloggtorka

Fick ett sms från syrran idag...NÄR SKA DU BLOGGA SYRRAN????? Ehhhh...nu...typ... :D

Veckan har tuffat på som vanligt. Lämna Selina på dagis - jobba - hämta Selina på dagis - invänta sambon - äta middag - mysa i soffa framför tv:n - stupa i säng vid 9-10 och somna på en gång...upprepa.

Vi tappade vår digitalkamera ute i elljusspåret förra helgen. Märkte inte att den var borta förrän på onsdan så vi gick samma runda igen men hittade den inte. Hoppas in i det sista att nån ärlig själ hittade den och lämnar in den till polisen såsmåningom...men det finns ju tyvärr många oärliga människor där ute som nog tycker det är ett bra fynd och behåller den. Kameran i sig bryr jag mig inte så mycket om, det är bilderna som fanns på minneskortet som jag allra helst vill ha tillbaka. Det var 2 månader sen vi tömde kameran sist...2 månader av bilder borta. Kameran kan lätt ersättas men bilderna går inte att få tillbaka. :(

Ikväll har brorsan och hans rumskompis varit här på middag. Trevligt. :D Selina och brorsan satt och bollade lite med en miniinnebandyboll. Hon börjar tina upp lite nu det märks.

Nu ska jag sova. Är såååå trött! :tired:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback