Läsning

Jag har en diger lista med böcker som jag vill läsa nu i vinter, jag tänkte ta och dela med mig av den. Förhoppningsvis har jag ork och tid att skriva lite om böckerna sen efter jag har läst dom...vi får se...

Boklista (2010-11-03)

 


Atwood, Margaret: “Syndaflodens år”

Dübell, Richard: “Djävulsbibeln”

Hahn, Mary, Downing: “I fullmånens sken”

Jordan, Robert: “Towers of midnight”

Jägerfeld, Jenny: “Här ligger jag och blöder”

Lindgren, Torgny: “Minnen”

Matheson, Richard: “I am legend”

Meyer, Stephenie: “The short second life of Bree Tanner”

Paolini Christopher: “Eragon”

Paolini Christopher: “Eldest”

Paolini Christopher: “Brisingr”

Sanderson, Brandon: “Elantris”

Skomsvold, Kjersti Annesdatter: “Ju fortare jag går, desto mindre är jag”

Wallentin, Jan: “Strindbergs stjärna”


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback