Valborg

I helgen var vi hemma hos familjen. Blev turer till mamma, sambons pappa och hans mamma. Kul att träffa alla igen, det var ju ett tag sen. Majbrasan hade nästan brunnit ner när vi kom till mamma på fredagskvällen men vi grillade korv och umgicks ändå. :-) Det var mamma, hennes karl, grannarna och lillasyster med kompis. Selina charmade alla såklart! :-D

På lördan gick vi över till min mormor och fikade och pratade. Det var bara mamma, jag och Selina. Sambon åkte till Sollefteå med mammas man för att gå på en konkursutförsäljning.

Söndag hos sambons pappa, Selinas gammelfarmor var där med sin man. Återigen charmade Selina alla. Otroligt att hon orkar med så många människor på så kort tid. Men hon var rätt trött sen på kvällen.

Måndagen spenderade vi hos sambons mamma och hans syster och bror. Mycket att prata om och mycket bus och skoj. :-)

Vi gick även en liten shoppingrunda i lilla Kramfors. Jag köpte inget men var nära att köpa ett par stövletter och ett par joggingskor. Stövletterna velade jag om så jag bestämde mig för att man inte ska köpa skor om man velar. ;-) Joggingskorna var lite för små och fanns inte i nån större storlek tyvärr så jag får leta vidare här i Ume istället. Jag vill ju börja jogga snart och då måste jag ha ett par nya skor!

Bilder tog vi massor men jag har inte tid just nu så dom kommer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback