Söndag

Vaknade med lite halsont imorse. Det har gått över nu så jag hoppas att min joggingtur igår inte triggade igång förkylningen som jag nyss blivit av med. Det kanske var lite tidigt att börja träna men jag var så redo att börja att jag inte kunde vänta. Träningsvärk i armar och axlar har jag, benen kommer väl imorgon antar jag, nåja det är sånt man får ta, då känns det ju att man lever iaf. :-)

Dottern sover och sambon är ute och spelar diskgolf med en kompis. Sen efter lunchen tänker jag ta med dottern på en promenad ner på Expert och köpa ett minneskort till min nya telefon. Sen blir det bara att fylla den med musik. :-D

Det är mulet idag och inte alls lika varmt som igår. Igår var det som mest 24 grader i skuggan! Rena högsommarvärmen! Vi var ut på en promenad hela familjen och njöt av värmen.

Har en bra dag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback