Fortfarande sjuk...

Känns som jag har ett öppet sår i halsen...dämpas något med Alvedon och Vicks iaf. Dottern verkar må bättre idag, hon hostar lite och är snorig, men ingen feber iaf.

Egentligen skulle vi åka in till stan och shoppa idag, men eftersom vi är sjuka så stannar vi hemma. Får se om jag orkar städa och diska senare, det ser hemskt ut här.

Sambon ska på "herrmiddag" ikväll så jag och trollet blir ensamma hemma. Blir nog en tidig kväll för min del, under förutsättning att dottern somnar tidigt...

Nä nu är det dags att vara mamma igen...hör att dottern har vaknat.

Ha en härlig helg allihopa!

(Bilder från Valborgshelgen kommer senare idag, måste bara ladda kameran först)



Kommentarer
Krister

Trollet......hahah vad söt du é. Jag kommer att sakna er ikväll. Vi ses snart.

2010-05-07 @ 14:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback