Upphämtning...

Oj nu har jag ignorerat bloggen känner jag. Här kommer ett urval av vad vi har hittat på sen jag skrev sist.

Midsommardagen spenderades tillsammans med mamma och Vesa. Vi spelade diskgolf och grillade. Söndag åkte dom hem. Sen har vi väl mest latat oss. :D

Selina har ätit äpple...


...gungat...


...lekt...


...ätit melon...



...och tvättat.


Sen har jag lite kuriosa här om hur vår lilla dotter tar sig fram.

Hon kan gå framåt...

 

...bakåt...

 

 

...och runt runt.

 

 

Och sist men inte minst så säger jag GRATTIS till lilla gumman som fyller 11 månader idag! Snart den stora 1:an!

 




Kommentarer
Rosanna

Mkt har ni hunnit med. Jag tycker Selina är så lik dig just nu Monita. Vendela har oxå sett klippen å säger bebbe, hela tiden...hahaha...

2010-06-30 @ 18:46:38
Monita

Vad kul! Alla säger att hon är så lik Krister så det är så roligt när nån säger att hon är lik mig för omväxlings skull. :D

2010-07-01 @ 07:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback