Tidigt...

Tidig morgon idag...att man aldrig vänjer sig vid att kliva upp kl. 6, fast jag har faktiskt börjat tycka att jag får sovmorgon när jag mot all förmodan får sova till kl. 7. :P

Idag ska jag och lillgumman gå på långprommis. Vi ska ner på OK och hämta ut min jacka som jag har inhandlat på Tradera, sen ska vi köpa blöjor på Coop och sen bär det vidare till Jysk för att se om vi kan hitta några fina kuddar till vardagsrumssoffan.

Imorgon är det löning så vi ska åka in till stan och titta på lite sommarkläder både till mig och till gumman. Ska även leta efter några fina bokstöd så inte böckerna i bokhyllan ramlar omkull hela tiden. ;)

Nu är det snart frukostdags. Ha en underbar dag allihopa!




Kommentarer
Pappa

Mmmm sovmorgon = ) Kan du kolla om jag har fått någon avi. Puss

2010-06-23 @ 08:49:32
Sofie

Låter som en härlig dag. Jag och Henke ska ta en sväng ner till hängbron om vädret håller upp :) Så det blir en långpromenad för oss med, det brukar ta ca 2 timmar att gå den rundan (i Henkes takt då vill säga)

Hehe glöm inte det som förhoppningsvis kommer med posten idag med ;)

2010-06-23 @ 09:49:16 | http://santasturn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback