Jag blir så arg!

Varför ska folk säga något när dom tydligen inte vet något om det. Nu anklagas jag för att inte ha grattat min lillebror när han tog studenten i torsdags. Skitsnack! Jag sa grattis både här på bloggen och till honom själv (tydligen behövde jag göra det på Facebook också för att vissa ska bli nöjda). Sen att jag inte kunde närvara i egen hög person är ju tydligen en dödssynd. Blir så less på att ständigt bli kritiserad. Min lillebror själv har inga krav på mig men det har tydligen andra. Med en sambo som jobbar och en 10-månaders bebis att ta hand om är det inte så lätt att resa som det var tidigare. Jag närvarade på min andra lillebrors student för några år sedan, men då var man ju barnfri. Hemskt att man ska måsta försvara sig mot andras gnäll, speciellt när inget man gör är gott nog. Men det som betyder nåt är ju att min bror är nöjd och han har då inte klagat över att jag inte kom. :-)




Kommentarer
farmor

Va är det för skitstövel som inte fattar nått. Jag såg med egna ögon att du grattade honom. Hä opp öga människa. Skit i dom Monita, om dom inte orkar kolla in vad du skriver får dom skylla sig själv. Blir så trött på dessa påhopp som du får. Säger sköt er själv o skit i vad andra gör. Sopa rent framför egen dörr först. Monita du är en duktig o klok tjej, hör va farmora säger nu. Hälsa Krister o katterna. Pussa o krama Selina.

2010-06-12 @ 20:06:08
Monita

Tack farmor, du är en klippa! :-)

2010-06-12 @ 23:20:24
Faster

Jag håller med mamma,varför ska du ständigt bli kritiserad för? Du har som sagt Selina på dagarna och Kicken jobbar ju. Enklare sagt än gjort att bara dra iväg sådär. Och sen kosta ju resan också. Och jag såg också att du grattade han!

Lägg ner all kritik på de Monita gör och säger och sköt er själva!!

2010-06-17 @ 03:21:31
Monita

Tack tant faster, längtar tills vi åker hemöver så vi kan träffas! :)

2010-06-17 @ 08:23:03
Studenten Själv

Japp :D klart de måste vara på facebook annars gäller det inte ;) de borde väll du veta! xD //Emil

2010-06-17 @ 17:28:44
Faster

Jag längtar också tills ni kommer! :D

2010-06-20 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback