En liten 1-åring!

Idag fyller Selina 1 år! Helt otroligt vad tiden går fort. Tyvärr blir det nog inte så mycket firande idag för sambon är på sjukhuset. Han fick jätteont i magen igårkväll så han åkte in för att kolla upp det. Han ligger på infektion nu och väntar på doktorn. Återkommer med uppdateringar senare.

Selina sover för tillfället. Hon vaknade kring 5 imorse. Sen när hon vaknar blir det lunch och så måste vi gå och handla så vi har något att äta i helgen. Ska in en sväng på Barnens Hus också och köpa en leksak till dottern.

Som sagt, återkommer med uppdateringar om sambon när jag får veta nåt. Håller alla tummar jag har för att det inte är blindtarmen utan nåt ofarligt som inte kräver operation.




Kommentarer
Hanna K

Grattis till lilla Selina idag!!!

Hoppas verkligen det inte är nåt allvarligt som K råkat ut för!

Sofie

Grattis Selina! Hoppas mamma fixar en god tårta åt dig. Present kommer senare.



Jag hoppas Krister blir bättre snart. Hehe det var kanske mitt sms med filmen i som gjorde han sjuk? Nää nu var jag stygg. Hoppas du hör nått snart om honom och att han som sagt inte lider av nått allvarligt. Du får ge han en krya-på-dig kram från mig när du träffar honom.

2010-07-30 @ 13:12:53 | http://santasturn.bloggsida.se
farmor

Grattis Selina på 1 årsdagen. Många kramar o pussar. Gun o Kaj hälsar o grattar åxå. Hoppas Krister mår bättre. Kram o Puss från farmor.

2010-07-30 @ 15:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback