Kallt...brrrr

Ska definitivt ta bussen till affärn idag. Är alldeles för kallt för att gå långt med barnvagnen.

Har börjat att mentalt förbereda mig för resan ner till Mörrum om två veckor. Det är alltid kul när man väl kommer fram, men som alla vet så gillar jag inte långa resor, speciellt inte nu när man har en bebis att ta hand om också. Men jag ser fram emot att få umgås med min syster och hennes familj i en hel vecka! Ska bli extra kul att båda syskonbarnen kommer att vara där hela tiden. :-)



Kommentarer
Larissa

Jag har lagt till dig på bloglovin, så jag ser när du uppdaterar din blogg :) Selina har verkligen blivit stor.

2010-01-09 @ 21:53:01 | http://sizz.blogg.se/
Monita

Jo hon växer så det knakar. :-)

2010-01-09 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback