Har man flyt eller har man flyt!

Ringde till frissan imorse och ville ha en klippningstid så fort som möjligt. Ja du kan komma kl. två idag sa hon! :-O Alltid när jag ringer så är det fullbokat flera veckor framöver så det här hör inte till det vanliga direkt. Enda dumma är att jag inte har någon barnvakt så jag måste ta Selina med mig. Pratade med brorsan men han var upptagen. :-( Men jag får väl hålla tummarna för att hon kan underhålla sig själv under tiden jag blir klippt.

Ska bli så skönt att bli av med lite hår. Det är väldigt långt nu och ser inte så bra ut. Det bli till att sätta upp det i en tofs varje dag. Tror jag ska kapa av ganska mycket, åtminstone till axellängd. Återkommer med foto på resultatet senare. :-)



Kommentarer
Sofie

Du får se till att hålla henne vaken ända tills ni ska gå samt amma henne direkt innan ni ska iväg, då kommer det garanterat gå suveränt :D Glöm inte att ta ett före och efter foto ;)

2010-01-11 @ 11:39:01 | http://santasturn.bloggsida.se
Monita

Hmmm, vet inte om jag vill ta ett förefoto för håret ser riktigt hemskt ut. :-(

2010-01-11 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback