Gah!

Jag har totalt tappat motivationen att blogga! Det måste ändras på en gång!

Så vad har hänt sen sist? Vi har beställt en ny tv-bänk och ett nytt databord. Förhoppningsvis får vi hem dom nästa vecka.

Selina blev 13 månader igår...stora gumman! Och imorgon börjar vi inskolningen på dagis...spännande!

Jag har flyttat in paprikaplantorna från balkongen för det är riktigt kallt nu om nätterna och jag vill inte att dom ska dö innan paprikorna har mognat. Jag har även tagit in tomaterna...dom är ju rejält köldkänsliga.

Förhoppningsvis blir det nån svamptur framöver...frysen börjar vara tom på svamp...

Återkommer med mer så fort jag kan...




Kommentarer
Mum

Jag kommer upp nästa helg och går på svamptur med dig. Hoppas det inte blir för kallt så att svamparna går i ide innan dess.

2010-09-02 @ 10:41:59
Monita

Yay! Vad kul! Då har jag nåt att se fram emot. :D

2010-09-02 @ 11:58:32
Frida, Dutt, Syrrann.... Beck

Palla svamp. Jag och mamma borde ta med oss Mirre upp dit, så om ni ska ut i skogen kan han få lite motion. Fläsket hänger ju på magen hans xD

Monita

Haha! Sluta ge han så mycket mat då. ;)

2010-09-08 @ 11:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback