Dagen så här långt...

Så här glad var lilla gumman när det var blöjbytningsdags.



När hon skulle sova i förmiddags så hittade vi den här sötnosen i hennes säng.


Tänk att han är den enda av våra katter som står ut med sånt här...



Vi invigde vår cykelvagn idag. Sambon och dottern ska till hans jobb och hälsa på. Det är mulet och regn i luften så vi tyckte att det var säkrare att ta vagnen än att sätta henne i cykelstolen...det är ju inte så kul om hon blir regnad på...


Nu ska jag njuta av att vara helt ensam hemma ett tag. :)




Kommentarer
Faster

Hahaha guud va söt lill strumpan är :D

2010-08-10 @ 20:34:32
Monita

Det är för att hon har så söta föräldrar. :P

2010-08-10 @ 20:47:06
Larissa Oikari

Jag kan förstå att du har fått erfara en hel del sömnlösa nätter. Jag måste få fråga, har du gjort din bloggdesign själv? och gör du ramarna, skuggorna och copyrighten i photoshop?

2010-08-11 @ 09:48:34 | http://oikari.webblogg.se/
Monita

Just den här bloggdesignen är en av blogg.se standarddesigner som jag har modifierat. Ja jag gör ramar och skuggor och copyrighten i photoshop.

2010-08-11 @ 15:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback