Torsdag

Dottern sitter och leker med en rulle packtejp och säger ahhhheiiiiähhh huuuuhhhh. Vad det betyder vet jag inte, men hon börjar låta lite trött så det är nog dags att gå och sova.

Städning står på schemat idag, och kanske en promenad med barnvagnen om det fina vädret håller i sig. Sambon kommer hem lite senare efter jobbet idag för han har innebandy med barnen men sen är han hemma hela kvällen. :-)

Jag längtar till nästa vecka när vi ska åka hemöver och träffa familjen. Det ska bli kul att visa upp Selina för alla igen, hon har ju växt en hel del sen senast. Tyvärr är vi ju inte välkomna överallt, vilket är synd. Jag lägger gärna gammalt groll åt sidan för att gynna Selinas bästa men vissa tycker tydligen det är viktigare att krampaktigt hålla fast vid grollet än att träffa Selina. Men det är deras förlust, Selina har ju en stor familj ändå så hon lider inte av det.

Fick ta en paus i skrivandet för att lägga Selina. Nu ska jag ta och roa mig lite innan jag tar tag i alla måsten.

Ha en härlig torsdag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback